Crer son site Gratuitement : Service / Outils webmaster gratuit
Mon Site Gratuit
Contactez nous
Nos partenaires
Scripts
Tutoriaux
Nos services
Forums
Accueil
Forumsnieuws is dat er waarschijnlijk ee
      Imprimer le sujet FAQ  M'enregistrer 

nieuws is dat er waarschijnlijk ee

Messagede holyground le 20 Mar 2017, 07:32

Ja, de bijgewerkte 290 heeft een breder toebox omdat ze haalde Adidas ZX 750 Damen de gestikte rand. Ik ben het eens enigszins aan de hen en de hiel is een beetje onhandig. Ik heb meer verschoven naar adidas, Montrail en de weg schoenen voor een groot deel van mijn route kilometerstand van deze dagen. Nike Air Max 1 Mens adidas heeft grote tussenzool en zolen evenals Montrail (vooral de nieuwere 2016 schoenen). Salming's T1 heeft een geweldige rit ook. Zoals voor de ondiepe toeboxes, niet zeker wat is de reden. Ik heb www.northernbass.co.uk echter niet gezien dat over Nike Air Max 1 Mujer de hele linie en persoonlijk nooit een probleem gehad met de Kigers en enkele anderen die bekend waren ondiep voor velen te zijn. Veel goede schoenen coming out als je kijkt naar onze Nike Air Max 95 Donne preview-berichten, zodat het goede nieuws is dat er waarschijnlijk een goede kans dat je iets wat je wilt! Ik heb onlangs probeerde twee verschillende Montrails en hield van de tussenzool, geweldige mix van stevige en Nike Air Max Tavas Damen kussen, maar had een zeer smalle teen doos en was veel te lang (Fluidflex) de andere (Bajada 1 en 2) gepureerd mijn kleine toes..sized een halve grootte en die eigenlijk maakte het worse..I een stevige overlay binnen teen Nike Air Max 2016 Dámské kan voelen doos. Het lijkt erop dat we graag dezelfde soort kussen / tussenzool ... Mizuno heeft meestal mooi teen dozen en tussenzool / kussen voor mij, maar de daling kan een beetje te veel en voor mij ze verknalde de teen Nike Air Max 2017 Dámské box aan de Hitogami 2 een ander dat ging ondieper

Ik heb net mijn eerste run ooit in de Terra Kiger 3 gisteren (ook mijn eerste run in een Nike schoen in meer dan 10 jaar) Ik was geschokt, de eerste 8 mijl waren een droom run..I was alleen van plan om 4 of 5 maar had een van die magische momenten schoen en hield going..however ik begon met een aantal zaken na 8 of 9 mijl ... druk op de bovenkant van de Adidas Superstar Womens Gold linker voet en de onderkant vertrokken kleine tenen ... ondiepe teen doos was geen probleem tot het einde en het was veel brede enough..really verbaasde me!
holyground
Funny Plug'z
Funny Plug'z

Retourner vers Besoin d'aide ? Vos questions ...